добре дошли в S-BCS-M тук може да намерите вашата косачка

Диагностика и срещани проблеми с клапаните на akme

https://agrotehnika.alle.bg 20 Февруари 2014г.
В тази тема ще обсъждаме проблеми с клапаните и леглата на четиритактов въздушен двигател, бил той acme или lombardini - бензин или дизел клапаните вършат една и съща работа да смукват и да изпускат в определен момент при нормална работа на двигателя.В кой случай може да кажем че имаме проблем с клапан, водач или легло на клапан? - заседнал клапан (най често от стоене останал е отворен при последната работа минава 6 месеца най често зимата ,клапана от честата смяна на температурата кондензира и съответно ръждясва) на пролет когато искате да запалите двигателя установявате че няма компресия изобщо - затова есента нагодете клапаните в колебливо положение с помощта на шайбата, при бензиновия свалете свещта и сипете една капачка 20 грама чисто масло така ще се консервират и няма да засядат,при дизела има на главата дупка за тази цел малка или капачка за сипване на масло пак става.По специално внимание трябва да обърнем на така известният двигател acme VT-88 той е по чувствителен от страна на клапани (по точно с леглата) проблем с който много косачи се сблъскват защо изпадат леглата - причините са три 1 бензина трябва да е 84-86 октана така наречения агро бензин, но тъй като на разположение имаме само 95 октана използваме него а той повишава температурата алуминия се разширява и леглата падат,затова добавяйте в бензина на 10 литра бензин 40-50 грама двутактово масло.2 маслото за двигателя трябва да е за четиритактов въздушен двигател SAE-30, въздушния двигател работи на 150 градуса температура при външна 20 така че дори и хубаво за лека кола не е добра идея то е произведено да работи нормално на 90 градуса максимум, 3 хлабината на клапаните на VT-88 специално! са 0,05 смукателен и 0,10 изпускателен-* или комбинацията от обикновено масло*бензин 95 октана*и не правилна в повечето случай по голяма хлабина води до прегряване на двигателя и изпадане на леглата.При Acme AL-480 този проблем го няма там леглата са в цилиндъра а той е чугунен и може да се износи клапан но това е при много работа може би при около 10 000 декара да ви се наложи да смените един клапан.При AL-480 хлабината е 0,20 смукателен и 0,25 изпускателен стъблата на клапаните лежат в чашки в който има тънки кръгли пластинки с тези пластинки се увеличава и намаля хлабината.Друг проблем са водачите (загуба на мощност,компресия и получаване на картерно налягане - повдига пръчката на маслото изхвърля масло през капачката при двигател на който капачката е и клапан *LA-80,LA-82,LA-85 се налага подмяна на водачите.При дизел acme ADN-45,AD-114,AD-116 хлабината на клапаните се оставя 0,15 и на двата смукателен и изпускателен проверяват се периодично на 300 мото часа, а при бензиновите на 1000 мото часа.Ако имате въпроси питайте или споделете знанията си с нас усмивка
Гост 17 Май 2014г.
двигателят работи добре сменени бутало, сегменти, бутален болт, но като тръгне да коси губи мощност и двигателят гасне. \\\\\\\\Възможно ли е да е от повдигачите защото от капака на двигателя духа.
https://agrotehnika.alle.bg 25 Май 2014г.
Двигателя работи добре? - какъв е двигателя бензин дизел, акме ломбардини, какво духа въздух пушек масло.Въпреки че нямам стъклена топка, ще направя малко предположение, ако е дизел сменян ли е горивния филтър? ако е бензинов може да предполагаме много уточни за какъв двигател питаш.
Анонимен 6 Юли 2015г.
Imam problem s reguliraneto na hlabinite na klapanite na BCH - Lombardini - L-490 K- i na smukatelniq i na izpuskatelniq.
Анонимен 6 Юли 2015г.
Kosa4kata mi e Bertolini s Lombardini LA 490 motor. Iskam da znam kolko milimetra se regulirat klapanite kakto se opisali pri model Acme 0,20 smukatelen i 0,25 izpuskatelen.
Изпрати
В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.